![]() |
Simens Genel Bilgi 1)müşteri hizmetleri hattı: 0216 459 98 98 haftaiçi hergün 09.00-18.00 arası çalışıyorlar. 2) anlaşmalı teknik servisleri sadece Başarı teknik servisleridir. KVK,teleservice,genpa ile anlaşması bitmiştir.servis noktaları: GENEL MÜDÜRLÜK Hoşdere Cad. No: 167 06540 Çankaya / Ankara Tel : +90 312 409 50 00 Faks : +90 312 409 50 11 BAŞARI SERVİS ANKARA Kızılay Servis: Sakarya cad. No:1/8 Kızılay Tel: +90 312 430 56 65 Fax: +90 312 430 43 22 İSTANBUL Bostancı Servis: İçerenköy mah. Yeşilvadi sk. No:6 Bostancı Müşteri Hizmetleri CALL CENTER : 0 216 578 37 37 Santral CALL CENTER : 0 216 578 37 00 Müşteri Hizmetleri FAX : 0 216 578 37 99 Teknik Servis FAX : 0 216 578 37 11 Bakırköy Servis: Dikilitaş İncirli Cad. No: 81/1-4 Bakırköy Tel: +90 212 660 25 02 Fax: +90 212 570 54 88 İZMİR Şair Eşref Bulvarı No:3/3 Uz Merkez ÇANKAYA Tel : +90 232 483 40 40 Faks : +90 232 482 15 14 ANTALYA Kızılsaray Mahallesi 86. Sokak No: 8/2 Tel:+ 90 242 248 73 73 Fax:+ 90 242 247 47 03 ADANA Reşat Bey Mahallesi 5. Sok. Özler Apt No:3 Seyhan / Adana Tel : +90 322 457 59 00 Faks : +90 322 457 88 60 BURSA Fevzi Çakmak Cad. Fomora Han No:79 Z-11 16200 Tel : +90 224 271 82 66 Faks : +90 224 271 82 70 DİYARBAKIR Ekinciler Cad. AZC Plaza Kat: 3 No: 4 Yenişehir / Diyarbakır Tel : +90 412 229 67 00 Faks : +90 412 229 67 01 ESKİŞEHİR İstiklal Mah. İki Eylül Cad. 8/6 Tel : +90 222 221 67 85 Faks : +90 222 221 67 95 ERZURUM Cumhuriyet Cad. No:26 Kat:4 Tel : +90 442 235 32 32 Faks : +90 442 235 01 82 SAMSUN Kale Mah. Gaziler Meydanı Gazi Cad. 10/1 Gelişen Han Samsun Tel : +90 362 431 64 11 Faks : +90 362 431 64 22 Web : http://www.basari.com.tr/bteknikservis/ 3) telefon,cihaz,güvenlik kodu: siemens yazılımlı cihazlarda telefon kodlarını 3 kez yanlış girince kilitlenir. kilitlenince çözümlerine müşteri hizmetlerini arayarak veya servise götürerek ulaşabilirsiniz. eski modeller için internette programı var. ama yeni modeller için program yok. cihaz kodları 4-8 hanelidir. kod çözümleri genelde *#0003*buraya sekizhaneli ana kod gelir# biçimindedir. ana kod soran telefonlara sadece bu 8 rakamı girmek yeterlidir. eğer anakod sorumuyorsa sadece "telefon kodu kilitli" yazıyorsa bu yıldızlı kodu girmeniz yeterlidir. fabrika çıkışında veya yazılım güncellemesi sonrasında sx1 ve benq yazılımlı cihazlar dışında tüm modellerde ilk kod bulunmaz. kod ile ilgili br durum olduğunda sizden yeni bir kod belirlemeniz istenir. o esnada belirlersiniz. sx1 in güvenlik kodu 12345 olarak gelir. ve kod sıfırlanınca yine 12345 e geri döner. benq yazılımlı cihazların da cihaz kodu 1234 olarak gelir. bu telefonlarda sonsuz kez yanlış kod girseniz de kilitlenmez. ama çözümleri için ancak teknik servise gitmesi gerekir. 4) şebeke kodları olan modeller avea ile verilen AL21 ve A38 lerdir. bu kampanyada verilen telefonlar 1 sene boyunca sadece o avea hattı ile çalışır. başka avea hattı veya başka operatöre ait hat ile çalışmaz. başka sim kart takınca şebeke kodu ister.bu kod 1 sene geçtikten sonra avea dan verilecektir. kodlar avea da ve siemenste bulunur. ama 1 sene boyunca bu kodlar hiç bir suretle verilmeyecektir. 5) fatura cihazların servislere girişi esnasında (özellikle de üzerinde sadece siemens markası olanlar) fatura isteyebilirler. istendiği takdirde maalesef fatura ibraz etmekle yükümlüsünüz. garanti belgesi resmi evrak olarak kabul edilmez. 6) değişim koşulları cihazların değişimini veya ücret iadesini istiyorsanız garanti belgesindeki koşulları sağladıktan sonra müşteri hizmetleri ile görüşerek taleplerinizi aktarabilirsiniz. 7) klon cihaz telefonunuz klonlanmışsa çağrı merkezini aramanız gerekiyor. 8) telefonunuz kayıtdışı olmuşsa www.tk.gov.tr veya 0312 232 23 23 den açtırabilirsiniz. istisnası şudur: serviste anakart değişimi sonrasında kayıtdışı olmuşsa çağrı merkezini arayabilirsiniz. 9) çalıntı telefon: telefonunuz çalındıysa tk.gov.tr ve 0312 232 23 23 ten en iyi desteği alabilirsiniz. 10) resmi site www.benq-eu.com ve www.benq.com.tr dur. cep telefonu kısmının direk linki http://benq-eu.com/support/downloads/index...?productline=26 şikayetlerinizi gönderebileceğiniz link: http://bcc.benq.com/BCCFRONTUI/process/newcase.aspx 10) büyük aksesuar bayileri: makro: 0216 449 60 33-330 46 45 procom: 0212 512 09 63 C5: 0212 227 18 18 Nevsa: 0212 503 19 19 www.telefoncum.com www.hepsiburada.com www.nasilyapiliyor.com 11) ayarlar: mms,gprs,data,wap,email,sms,internet ayarlarını operatörlerden veya forumdan alabilirsiniz. 12) işletim sistemi: sx1 hariç tüm siemens telefonlarının yazılımı java tabanlıdır. sx1 symbiandır. sxg75 ve ef81 java tabanında brew sürümlüdür. 13) siemens modellerindeki harfler ne anlama gelir. S serisi o neslin en üst kalite cihazı veya business class demektir. C serisi eğlenceli ve kullanışlı iyi normal kalitede nesli temsil eder. A serisi de o neslin en az özelliklerine sahip modellerini temsil eder. X o modelde extra özellik var demektir. M o telefonun darbeye,suya,toza daha dayanıklı olduğunu gösterir. E serisi o telefonun eğlenceye yatkın amaçlı kullanılabileceğini belirtir. L serisi kızaklı olduğunu, F serisi kapaklı olduğunu, K serisi ortadan çapraz klavyeye sahip olduğunu gösterir. P serisi sıradışı özel üretim demektir. G serisi gps bulundurduğunu simgeler. T serisi yazılımı farklı demektir. 14) siemens modellerindeki sayılar nasıl belirlenir. ilk önce üretilen cihazların içindeki 4 rakamlı modeller dışında genelde modellerdeki sayılar 2 hanelidir. ve bu saıylar hangi nesle ait olduğunu gösterir. siemens nesilleri şu şekildedir. 10-15-25-35-45-55-65-75-81 bunun dışındaki modeller seri dışı olarak veya ara ürün olarak adlandırılır. Alıntıdır. |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 23:38 . |
Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2