Sadismos       Sadismos     Ime stagona apo mia kitrini vroxi   Ime enas kokos mesa sti skoni tis Egyptou   Ime to pathos ime to lathos ki i foni   Tou vasikou enstiktou     Gia teleftea fora   Agaliase me filise me na ginoume vegalika   Spasmeno fos mes sto skotadi   Ekatommyria matia san kathreftakia ilektrika     Me mia kalinihta den telioni i nyhta   Pali tha sto po   Me mia kalinihta den telioni i nyhta   Se parakalo     Gia teleftea fora   Kane mou erota   Gia teleftea fora   Vale mou dyo ftera   Gia teleftea fora   Se parakalo     Ime ena fyllo mesa sto dasos tou Seih Sou   Ston Indiko Okeano ime ena kyma   Ime asimanto kommati tou kenou   Ime i leksi krima     Gia teleftea fora   Agaliase me filise me na ginoume vegalika   Spasmeno fos mes sto skotadi   Ekatommyria matia san kathreftakia ilektrika     Me mia kalinihta den telioni i nyhta   Pali tha sto po   Me mia kalinihta den telioni i nyhta   Se parakalo     Gia teleftea fora   Kane mou erota   Gia teleftea fora   Vale mou dyo ftera   Gia teleftea fora   Se parakalo    Anna Vissi        |