Tekil Mesaj gösterimi
Alt 19.11.09, 23:16   #1 (permalink)
Kullanıcı Profili
Mavi Lord
Gamma Üye
Kullanıcı Bilgileri
Üyelik tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 1.027
Konular: 856
Puan Grafiği
Rep Puanı:2266
Rep Gücü:0
RD:Mavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond reputeMavi Lord has a reputation beyond repute
Teşekkür

Ettiği Teşekkür: 39
51 Mesajına 124 Kere Teşekkür Edlidi
:
Standart King Of Fighters Maximum Impact

King Of Fighters Maximum Impact




Arcade'lerin unutulmaz oyunu King of Fighters'ın 3.boyuttaki ilk round'u...


Beat-em up oyunları arcade salonlarının vazgeçilmezleridir. Tekken, Street Fighter, Samurai Shadown, Mortal Kombat ve King of Fighters gibi türünün en iyi dövüş oyunları için arcade salonlarında eminim sıra bekleyenleriniz olmuştur. Konsol sistemlerinin inanılmaz gelişimi bu oyunları arcade salonlarından evlerimize taşıdı. Gelişen teknolojinin getirdiği grafiksel imkanlar Mortal Kombat ve Street Fighter gibi oyunların 3. boyuta geçişini sağlarken, King of Fighters ikinci boyutta kalmaya inat etti. Sonunda King of Fighters�da teknolojiye ayak uydurmak zorunda kaldı ve karşınızda PS2 için özel olarak hazırlanan Maximum Impact.



Biz seni nası dövelim? Gözümüz kayıyo !
Bir dövüş oyunundan yeni hareketler, yeni karakterler ve yeni arenalar gibi mecburi değişiklikler dışında ne tür yenilikler beklenebilir ki? Aslında fazla yenilik beklenemez; tabi o dövüş oyunu 2. boyuttan 3. boyuta geçmemişse. King of Fighters kendi gibi 3. boyuta geçen, fakat 3. boyutta beklenenin çok altında kalan Street Fighter ve Mortal Kombat gibi hayal kırıklığı yaratmıyor. Tabi 3. boyutun bazı cilvelerine de karşı koyamadığı bir gerçek. 2. boyuttan 3. boyuta geçen hemen hemen her dövüş oyununun oynanabilirliğinde büyük düşüşler yaşanır. Maximum Impact�te ise bu olay biraz olsun önlenebilmiş. Her ne kadar King of Fighters�ın 2. boyuttaki o muhteşem oynanabilirliği yakalanamamış olsa da 3. boyutta daha iyisini beklemekte herhalde bencillik olurdu.

Dövüşçülerin kralı geri döndü!



Bunun adına tekme derler!
Maximum Impact�te serinin vazgeçilmezleri Iori Yagami, Kyo Kasunagi, Ralf, Terry Bogard, Leona, Seth, Clark ve Ryo Sazaki gibi dövüşçüler yine başrolde. Bu dövüşçülere Alba Meria ve Soiree Meria adındaki iki kardeş ile Lien Neville, Mingnon Beart gibi yeni üyeler de katılmış. Yeni karakterleri görmek güzel, ama Maximum Impact�in daha dikkat çekici tarafı ise görsel yönü. SNK şimdiye kadar hep oynanabilirlik üzerinde duran ve grafiksel gelişimi devamlı 2. planda tutan bir firma olmuştur. King of Fighters�ın yanında Metal Slug ve Samurai Shadown gibi oyunlar da buna örnek olarak gösterilebilir.

Hangi dağda kurt öldüyse SNK Maximum Impact�i tam bir görsel şölene çevirmiş. Bu bir bakıma SNK�nın başarısı gibi gözükse de Renderware gibi özel efekt ustası bir firmanın yardımı ile SNK�nın bu başarıyı yakaladığını söyleyebiliriz. Mekanlar 3D ve tamamen etkileşimli. Dövüş sırasında duvar kenarındaki rakibimize vuracağımız bir tekme ile onu duvara çarptırabilir ve duvara çarpıp size gelen rakibe yeniden vuruş yapabilirsiniz. Bunun dışında mekanların herhangi bir özelliği bulunmuyor. Anlayacağınız grafikler insanı bir yere kadar idare ediyor. Zaten bir dövüş oyunda önemli olan oynanabilirliğin iyi olması ve oyunun zevk vermesidir. Grafikler sadece süstür, fakat olmazsa olmaz bir süs. SNK grafiksel gelişme ile ilgili üstüne düşen görevi yapmış. Bunun yanında oyunun oynanabilirliğinde de bazı değişikliklere gidilmiş. Artık yön + tekme ve yumruk tuşlarına basarak kombo yapmanın yanında; Tekken�deki gibi tekme ve yumruk tuşlarına sıra ile basarak kombo yapmakta mümkün, fakat bu bir ölçüde sınırlı bırakılmış. Sanırım SNK köklü değişiklikler yapıp efsane dövüş oyununun fanatiklerini üzmek istememiş. Eğer fanatikleri 3. boyuttan soğutan bir şey olursa o da hiç kuşkusuz karakterlerin yere düşünce geç kalkması ve yerdeki karaktere vuruş yapılabilmesi olur. Bu kadar gerçekçilik King of Fighters gibi gerçek dışı öğelerle bezenmiş bir oyuna zarar veriyor. Neyse ki yere düşen karakterlere özel hareketler işlemiyor, aksi takdirde SNK oyunu gerçekçi yapayım derken hüsranla sonuçlanan bir 3. boyut macerası yaşatacaktı.

Seçim sizin...


Koltuk altı kokuma kimse dayanamaz!!!
King of Fighters: Maximum Impact, Story modu ile sizi bir süreliğine idare edebilecek kaliteli bir dövüş oyunu, Versus modu ise oyunun tadının asıl çıktığı mod. Üçüncü boyuta geçişte bazı sorunların yaşanması gayet doğal. Bu ilk 3 boyutlu King of Fighters denemesinde SNK başarısız olmamış. Her ne kadar 2. boyuttaki kardeşleri ile eğlence yönünden yarışamayacak olsa da Maximum Impact�in seriye farklı bir hava kattığı da su götürmez bir gerçek.
Mavi Lord isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla